سلام به وبم خوش آمدید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظر دهید ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 36903
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

كدهای جاوا وبلاگ




<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 36903
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

دانستنی های علمی
خوش آمدید




سلام

امید وارم حالتون خوب باشه

لطفا تو وبم نظر هم بدید

با تشکر از باز دید شما فعلا بای

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا ساز    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

ebrahimi
ساعت14:25---19 دی 1391

نمیدانم کبوتران بقیع چه حالی دارند
نمیدانم مسجدالنبی چقدر برای گوهری که در سینه دارد بانگ خواهد زد
نمیدانم صحن های پر باران چقدر سیاه پوش خواهند بود
ولی کاش کبوتری بودم کنار خاک بقیع بر مناره مسجدالنبی
و خداوندا کاش کبوتری بودم سپید سپید و سرشار از عشق بر آن گنبد طلا
مولای من میگویند اگر از دوردست ها هم سلام کنید شما میشنوید
السلام علیک یا رسول الله (ص)
السلام علیک یا حسن ابن علی (ع)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)


ebrahimi
ساعت10:53---27 آذر 1391
ایرانی بودنمان را به شب یلدا و چهارشنبه سوری خلاصه نکنیم
آریایی یعنی نجیب و اصیل .
در هیچکدام از کتیبه های تخت جمشید زنی بی حجاب نیست.
همه ی اسطوره های ایرانی چشم پاک هستند.
هیچ پارسی پارسا شبی را بی نماز نگذرانده ...
ایرانی بودن را بد نفهمیم .
در شب یلدا ما را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید .


ebrahimi
ساعت11:03---8 آذر 1391
محرم و صفر روزهای بالیدن است و نه فقط نالیدن .
بساطش آموزه است نه موزه .
تمرین خوب نگریستن است نه خوب گریستن .
نماد شعور مذهب است نه فقط شور مذهب .


پریناز
ساعت13:46---9 شهريور 1391
salam khubi khoshi salamati?


حسین
ساعت15:59---22 مرداد 1391
لینکت کردم شما هم منو لینک کن ممنون میشم

عسل جووون
ساعت14:33---20 مرداد 1391
سلام محمدجان.ممنون که به وبلاگم سرزدی.توهم وبلاگ زیبایی داری.من لینکت کردم توهم بکنپاسخ:خیلی ممنون عسل جوونم منم میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 20 مرداد 1398برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : محمد